Skip to main content

Regulamin salonu O Włos

§ 1
Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług fryzjerskich i kosmetycznych świadczonych przez salon O Włos. Klienci salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed skorzystaniem z Usług.

Osoby nieletnie w wieku poniżej 13 roku życia mogą korzystać z usług salonu tylko w obecności i za zgodą rodzica lub prawnego opiekuna. Osoby niepełnoletnie w wieku 13-18 lat mogą korzystać z usług salonu wyłącznie za wiedzą i zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie odpowiedzialność.

Salon jest otwarty od 10:00 do 18:00 w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki oraz w soboty od 8:00 do 14:00.

§ 2
Zasady wykonywania usług

Klient ma możliwość wcześniejszego umówienia wizyty poprzez stronę https://owlos.tyonline.pl, telefonicznie, poprzez wiadomość bezpośrednią w serwisie Facebook lub Instagram lub osobiście w Salonie.

Klient umawiając się na wizytę w salonie jest zobowiązany podać swoje prawdziwe dane oraz aktualny numer telefonu. Podanie fałszywych danych skutkuje anulowaniem wizyty.

W przypadku spóźnienia się Klienta, może nastąpić skrócenie lub odmowa wykonania usługi. W uzasadnionych wypadkach pracownik salonu ma prawo odmówić jej przeprowadzenia lub zmienić termin rezerwacji.
Salon może, po uprzednim poinformowaniu Klienta, odmówić wykonania usługi nieprawidłowo wybranej przez Klienta podczas rezerwacji online.

Klienci przed rozpoczęciem wykonywania usług mają obowiązek powiadomienia pracownika salonu o wszelkich dolegliwościach lub alergiach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia usługi. Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania, które wystąpią po poprawnie przeprowadzonej usłudze, poprzedzonej poprawnie przeprowadzonym wywiadem, w którym nie stwierdzono przeciwwskazań do wykonania usługi, ani w wyniku powikłań powstałych w wyniku nieprzestrzegania zaleceń.

Na terenie salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.

Salon nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione na terenie salonu.

§ 3
Rozliczenia i płatności

Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie.

Zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji oraz potrzeb Klienta, dlatego o końcowej cenie usługi Klient zostanie poinformowany przed rozpoczęciem usługi. W przypadku niektórych nieplanowanych dodatkowych zabiegów, ostateczna cena może być podana dopiero po zakończonej usłudze.

Salon zastrzega sobie prawo pobierania zadatku przy rezerwacji usług. Klient, który wpłacił zadatek, może odwołać umówioną wizytę najpóźniej na 24  godziny przed jej terminem i odzyskać kwotę wpłaconego zadatku. Nieodwołanie wizyty lub rezygnacja z usługi później niż na 24 godziny przed jej terminem skutkuje zatrzymaniem zadatku przez Salon.

Nieodwołanie wizyty lub odwołanie jej później niż na 24 godziny przed jej terminem będzie traktowane jako niestawienie się na wizycie w umówionym terminie.

Klient ma możliwość płatności za usługi w salonie gotówką, kartą lub blikiem.

Salon nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się z cennikiem przez Klienta.

Salon zastrzega sobie prawo do dowolnego przyznawania rabatów, organizowania promocji, których zasady będą określone we właściwych regulaminach promocji. Promocje i rabaty nie łączą się, chyba że regulamin promocji stanowi inaczej.

§ 4
Reklamacje

Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą korzystania z usług w salonie niezwłocznie po zauważeniu wady, nie później niż 7 dni od daty wizyty.

Reklamację w formie pisemnej Klient składa osobiście w salonie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected].  Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, datę wizyty, opis przedmiotu reklamacji oraz adres poczty elektronicznej, na który ma zostać przesłana odpowiedź. Salon rozpatruje reklamacje w najszybszym możliwym terminie, nie dłużej jednak niż 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta.

§ 5
Postanowienia końcowe

Salon zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2025 r. i obowiązuje do Umów zawartych od tego dnia.